četvrtak, 3. travnja 2014.

INTERNET ZARADA OD KUĆE

Godinama radim na kompjutoru i nakon niza godina u kojima sam pokušavala naći online posao, konačno sam uspjela.

Našla sam posao koji mi oduzima jedan sat dnevno a istovremeno i zarađujem.

Da, mnogi nude online poslove, no kako sam se u mnogima okušala, ovaj o kojem govorim je najbolji.

Dokazano.

Ima ih koji mi ne vjeruju, a ima i onih koji mi vjeruju i sad smo zajedno u timu. Zajedno radimo i zarađujemo. Vrlo jednostavno. Broj ljudi koji rade ovaj posao raste iz minute u minutu, broj uključenih zemalja veći je od 170.

Ima li neki poseban razlog da se ne uključite? U moj tim?

Šta treba raditi? Marketinškim aktivnostima treba pronaći nove članove koji će svoj shopping naći u Tripleclick online store.

Zašto bi to radili? Zato što kao članovi SFI imamo razne bonuse i nagrade za lojalnost, a istovremeno zarađujemo.

Trebam li napomenuti da je registracija besplatna. Trebam li naglasiti da je registracija besplatna?

Kad se registrirate, dobit ću obavijest i tada vam pomažem da se upoznate sa sistemom i da prođete besplatnu poduku o poslu kojeg radimo.

Nema nikakvog ispita, nema nikakvog testa, a sve što koristimo u našim marketinškim aktivnostima je već pripremljeno za upotrebu. I besplatno.

Registracija je brza, besplatna, potrebno je samo da kliknete na http://galv.blogger.ba i u mom ste timu.

Čekam vas :)



1 komentar: